IDA KRAK

STREAM DIN WORKOUT
Træn hvor-som-helst & når-som-helst i din hverdag med en lang række workouts on demand

HVORFOR IDA KRAK?

Mit energiniveau og mit engagement er meget højt – og det kan du forvente at nyde godt af. Jeg er meget tilstede og giver alt hvad jeg har – hver gang – til dig, din krop, dine mål og behov.

Jeg har en massiv faglig baggrund. Jeg går op i detaljer, din træning, dine øvelser og sammensætningen, er nøje udvalgt hver gang du møder op til træning, jeg vender dine fysiske ubalancer, til dine styrker, din garanti for effekt af din træning.

Jeg har uddannet mig løbende igennem årene,  og har opbygget et meget stort bibliotek af øvelser og fagligt materiale, det spænder fra hjernen dit nervesystem, rehabilitering, kost, træning og åndedrættet.

Mange øvelser vil være nye og anderledes for dig, men du vil blive udfordret på den gode måde, og så vil du opleve at jeg går MEGET op i at du laver dine øvelser med stor præcision. Din krop er dit tempel, så kun det bedste er godt nok.

Jeg glæder mig til at hjælpe dig

UGENS
TOP 4

Mit energiniveau og mit engagement er meget højt – og det kan du forvente at nyde godt af. 

MAVE ØVELSER

Prøv disse gode øvelser for maven

Prøv det i dag

Log ind eller opret dig i dag, for at tage øvelserne
Køb adgang her

MOBILITET

Prøv disse gode øvelser for hele kroppen

Prøv det i dag

Log ind eller opret dig i dag, for at tage øvelserne
Køb adgang her

OVERKROP MED UDSTYR

Prøv disse gode øvelser for overkroppen

Prøv det i dag

Log ind eller opret dig i dag, for at tage øvelserne
Køb adgang her

RYGPROGRAM 4

Prøv disse gode øvelser for ryggen

Prøv det i dag

Log ind eller opret dig i dag, for at tage øvelserne
Køb adgang her

Personlig træning

Med personlig træning er du sikker på, at din indsats giver fuldt udbytte — hver gang.

Jeg sørger for at din træning er målrettet til det du ønsker, at øvelserne udføres med bedste kvalitet og ikke mindst, at din træning er motiverende, inspirerende og varieret – hver gang.

Træningen vil ofte bestå i øvelser for kondition, af styrke, stabilitet og balance – og specielle øvelser, som giver robusthed og balance til dit nervesystem.

Køb adgang til IDA KRAK’s Træningsunivers

Vælg den pakke som passer til dig

IK 3

kr 447,- for 3 måneder
  • Adgang i 3 måneder
  • Online træningsunivers
  • Adgang til alle videoer
  • Adgang til et kæmpe øvelsesbibliotek, alt fra overkrop, ben/balder, mave, ryg, vejrtrækning, mobilitet.
  • Programmer til mave, ben/balder og ryg på 5, 10-15 og 30 min.
  • Tips til skavanker
  • Tips og råd om kost
  • Månedens gæst
  • Interviews med spændende mennesker
  • Mobilitets-programmer
  • Inspiration og motivation

IK 12

kr 1428,- for 12 måneder
  • Adgang i 12 måneder
  • Online træningsunivers
  • Adgang til alle videoer
  • Adgang til et kæmpe øvelsesbibliotek, alt fra overkrop, ben/balder, mave, ryg, vejrtrækning, mobilitet.
  • Programmer til mave, ben/balder og ryg på 5, 10-15 og 30 min.
  • Tips til skavanker
  • Tips og råd om kost
  • Månedens gæst
  • Interviews med spændende mennesker
  • Mobilitets-programmer
  • Inspiration og motivation
Populær

VIP for life

kr 4999,- ubegrænset - ingen udløb
  • Ubegrænset adgang
  • Online træningsunivers
  • Adgang til alle videoer
  • Adgang til et kæmpe øvelsesbibliotek, alt fra overkrop, ben/balder, mave, ryg, vejrtrækning, mobilitet.
  • Programmer til mave, ben/balder og ryg på 5, 10-15 og 30 min.
  • Tips til skavanker
  • Tips og råd om kost
  • Månedens gæst
  • Interviews med spændende mennesker
  • Mobilitets-programmer
  • Inspiration og motivation
  • 24:7 support
Populær

Hvor godt ville det føles at have den krop, du ønsker, og endelig..."Aldrig stresse over, hvad du skal spise, eller hvordan du træner nogensinde igen!"

Spørgsmål & Svar

Du får hver uge nye øvelser, programmer og tips, hver måned er der månedens gæst.
Det er kun varigheden.

Det kan jeg ikke svare på, idet flere faktorer er afhængig af vægttabet.

Det kan komme fra fødder og/eller hofte og igen fra åndedrætsmusklen og vejrtrækningen.

Flere faktorer spiller ind, stresniveauet i kroppen (herunder vejrtrækningen) sammensætningen af træningen og evnen til at restituere nok.

Der skal kigges på om træningen er optimalt sammensat, herefter tjekkes for ubalance i kroppen, ofte er hoftebøjerne og indad-førene for dominante, svage og stramme hvilket hæmmer sædemuskulaturen i at modtage og trække det de skal. Vejrtrækning bør tjekkes.

Motivationen kommer og går hos os alle, i de svære perioder, virker 2 strategier godt. Bare gør det der skal gøres, ikke til diskussion sådan er det bare. Søg hjælp hos en som mig.

Igen spiller ofte mange faktorer ind, Stress niveau, kosten, træningen, arbejdet, sovemiljøet, den generelle livsstil.

Nej scanning ikke for nu, der skal kigges på vejrtrækningen, kosten, søvnen, arbejdstilling, madras, livsstil samt kroppen tjekkes for dens ubalancer.

Kontakt mig

Addresse

Philip Heymans Alle 17,
2900 Hellerup

Email

ida@fysioteamet.dk

Telefon

+45 21 749 904
Scroll til toppen